martes, 31 de julio de 2012

Cantem? Fonaments de l'Educació Musical


Una vegada finalitzat el primer curs, és hora de fer un primer balanç de l’aprenentatge significatiu d’algunes de les matèries donades i que han estat clau, per a nosaltres. Ja que som nosaltres les que decidim continuar aprenent i formant-nos com a persones i com a futures mestres.
Melodia,veu i cantar? És possible que per separat no us digui res, però is aquests termes es combinen la combinació és l’ésser humà. La polidesa de la nostra veu, la calidesa de la cançó i una tranquil·la melodia.
És molt possible que us esteu preguntant el motiu pel qual he decidit escriure sobre música. I la raó és ben senzilla, és una assignatura de la qual estic molt contenta d’haver realitzat: pels treballs, pel cant i per la dansa (com apreciareu més endavant).
Recordo que quan era més petita, em vaig apuntar a classes de cant a Cas Serres. Vaig començar amb molta il·lusió i motivació, però per diverses raons no vaig poder continuar cantant. Mai s’ha de perdre la il·lusió.
El curs que hem acabat de realitzar, l’havia començat i acabat amb satisfacció. Al llarg d’aquest hem pogut perfeccionar una miqueta la veu, alhora que es practicàvem alguna cançoneta.
L’activitat que més m’agradat (i suposo que moltes companyes de classe estaran d’acord) consistia en triar una melodia. En la qual s’havia de crear una nova lletra i combinar-la amb una coreografia o ball.  A continuació us deixaré el vídeo. Espero que el disfruteu tant com ho varem fer les meves companyes i jo. 




En resum, Fonaments de l’Educació Musical: Vocal, Auditiva i Rítmica, m’ha ajudat a donar-me idees de com utilitzar la Música per als nens i nenes, de manera que tots aprenguin i gaudeixen.

Salutacions,

                                                      Alicia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario