Una vegada finalitzat el
primer curs, és hora de fer un primer balanç de l’aprenentatge significatiu
d’algunes de les matèries donades i que han estat clau, per a nosaltres. Ja que
som nosaltres les que decidim continuar aprenent i formant-nos com a persones i
com a futures mestres.
Melodia,veu i cantar? És
possible que per separat no us digui res, però is aquests termes es combinen la
combinació és l’ésser humà. La polidesa de la nostra veu, la calidesa de la
cançó i una tranquil·la melodia.
És molt possible que us
esteu preguntant el motiu pel qual he decidit escriure sobre música. I la raó
és ben senzilla, és una assignatura de la qual estic molt contenta d’haver
realitzat: pels treballs, pel cant i per la dansa (com apreciareu més endavant).
Recordo que quan era més
petita, em vaig apuntar a classes de cant a Cas Serres. Vaig començar amb molta
il·lusió i motivació, però per diverses raons no vaig poder continuar cantant.
Mai s’ha de perdre la il·lusió.
El curs que hem acabat de realitzar, l’havia començat i
acabat amb satisfacció. Al llarg d’aquest hem pogut perfeccionar una miqueta la
veu, alhora que es practicàvem alguna cançoneta.
L’activitat que més m’agradat (i suposo que moltes
companyes de classe estaran d’acord) consistia en triar una melodia. En la qual
s’havia de crear una nova lletra i combinar-la amb una coreografia o ball. A continuació us deixaré el vídeo. Espero que
el disfruteu tant com ho varem fer les meves companyes i jo.
En resum, Fonaments de l’Educació Musical: Vocal,
Auditiva i Rítmica, m’ha ajudat a donar-me idees de com utilitzar la Música per
als nens i nenes, de manera que tots aprenguin i gaudeixen.
Salutacions,
Alicia.
No hay comentarios:
Publicar un comentario