miércoles, 12 de octubre de 2011

Presentació



Benvingut/da al meu bloc. En primer lloc em presentaré: em dic Alícia Costa i aquest any he començat la carrera  d' Educació Infantil.

Primer de tot, vaig a explicar que la finalitat del bloc:  és explicar els coneixements que he aprés durant una setmana en l'assignatura de Bases Didàctiques;  és a dir que cada setmana tindreu una nova entrada en la que és pretén il·lustrar mitjançant imatges, vídeos els conceptes que vull donar-vos a entendre.

En aquesta assignatura (Bases didàctiques i Disseny Curricular), hem de llegir dos llibres: Va de mestres dels autors Jaume Cela Ollé i Juli Palou Sangrà, dins d'unes setmanes us penjaré un treball que tracta sobre quin tipus de mestre vols ser. L'altre llibre que us volia mencionar es 11 ideas claves: cómo aprender y enseñar competencias dels autors Antoni Zabala i Laia Arnau.

Esper que us agradi el meu bloc, i fins la pròxima actualització.
Salutacions, Alícia

No hay comentarios:

Publicar un comentario